Emmanuel Gemeente Deventer |
Koningin Julianastraat 93 | 7415 GK Deventer | [email protected]

Emmanuel Team

Wij bouwen aan mensen want de kerk bestaat uit mensen:
De Emmanuel Team binnen de Emmanuel Gemeente bestaat uit verschillende teams die ervoor zorgen dat alles op rolletjes loopt maar we doen veel meer dan dat. Wij bouwen immers niet zozeer aan een samenkomst wij bouwen aan mensen! Daarom hebben we hebben verschillende teams die elk op hun beurt hun taken met plezier uitvoeren. Enkele teams zijn:

• Welkomsteam
  • Diakonieteam
  • Onderhoudteam
  • Ouderensoosteam

Alhoewel het werk geheel vrijwillig wordt gedaan zien we alle mensen die iets doen in de Emmanuel Gemeente niet slechts als vrijwilligers. We erkennen ze als mederwerkers van God  (2 Kor.6:1) en "levende stenen" voor de bouw van een geestelijk huis van God (1 Petrus 2:5). Daarom beschouwen wij deze dienstbaarheid als een groot voorrecht omdat we ervan bewust zijn dat wij tezamen Gods huis aan het bouwen zijn.

Omdat de Emmanuel gemeente groeit is er altijd behoefte aan meer medewerkers van God. Zou jij mee willen helpen aan de bouw van Gods huis zodat alles vlot en goed verloopt en groeit? Ga dan naar "Join Our Team"